Biest

  • ankie

    hallo, ik zoek al jaren biest heb het als kind veel gegeten .droom er gewoon van zooooo lekker.heb er echt wel wat geld voor over. graag in de buurt van markelo. of ridderkerk. help mij.

  • Gert Jan

    Wij verkopen het sinds een tijdje ook aan huis. De biest die overblijft(die er meer is dan het kalf op kan) doen we in kleine jerrycans van 2 liter. Zie ook markplaats(plaats nijkerk)

  • Gert Jan

    Sindskort verkopen wij het aan huis. Wat de kalveren bij ons niet opkunnen slaan we op in kleine jerrycans en we vekopen het dan voor 3 euro per liter(voor mensen die aan chemokurwn zijn 2 euro per liter).

    We hebben op dit moment iets van 10 liter liggen in de diepvries.

    Groeten van Gert Jan van Esveld

    uit Nijkerk

    tel: 033-2454045

    Zie ook mijn advertentie op marktplaats:

    http://diversen.marktplaats.nl/levensmiddelen/369935081-biest-melk.html?return=eJwtjE0OgjAQhe9iAktoSySkpDF4ABfeoNIaGlo6YYZoNN7dIbp63%2FvJs1rqd9CiRy3bTh%2FQ23Wc%2BokIdF3PGfxSJbvOBNFawmqJ9W9SwQSnZzSydGgoF80gi%2BbsAgNrJNZXAEa8O%2Fy3sKeCIXExLFvyaxjZzg%2B2t%2BCRCnVUIvk4c5pxP1MlwGZECRlpzM6bpmvV9XLoP18V9zr7&df=1&fta=eNotjl0OwiAQhO%2ByiX2maPyZTa%2FQBy%2FQYEElUiEuVaPx7oLxbXY2880YbPAWbEHzLQx3E4RYsFOgZ%2BjaxkqXI1q2HhwyXj6xHK0UJ2UonhKu8%2BRufuTLAwfvJC%2B0mly4cBQP3aQ0d6pJUfIYreuW27Xe97VhBUrm5Ih9YQmWIG9%2F1WVJu1bjqN2unm355JiMlSG46ymfa0LViaDJPIcKKTn7o2iQeRD3f3knNlB4fz5fWJFIYg%3D%3D&fta_ind=1&fs=1

  • Gert Jan

    Sindskort verkopen wij het aan huis. Wat de kalveren bij ons niet opkunnen slaan we op in kleine jerrycans en we vekopen het dan voor 3 euro per liter(voor mensen die aan het chemokuren zijn 2 euro per liter).

    We hebben op dit moment iets van 10 liter liggen in de diepvries.

    Groeten van Gert Jan van Esveld

    uit Nijkerk

    tel: 033-2454045

  • wim

    Hallo,

    Ik woon in Hellevoetsluis (ZH) en heb vroeger regelmatig biest gegeten.

    Mijn ouders en broers/zussen waren én zijn er dol op maar het is voor velen al jaren geleden dat zij dit gegeten hebben.

    Nu wil ik eigenlijk proberen om een keer aan biest te komen en met name mijn vader van 88jr. eens te verrassen.

    Mijn vraag is of er iemand is die verse biest heeft die ik kan kopen. Wellen kunnen wij zelf.

    Het liefst 10-20 liter want ik kom nl. uit een groot gezin (12 kinderen).

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Vriendelijke groet

    Wim

  • i van dam

    hallo

    wanneer is er weer biest en verkopen jullie dat ook zo ja: is de biest dan eetklaar of moet dat nog gekookt worden en wat kost het

    gr

    i van dam

  • i van dam

    Ik zoek ook een adresje voor BIEST

    liefst omgeving Delft

    kan wel wat kwijt - de hele familie lust het

    gr

    Ingrid

  • miranda

    Hallo,ik ben op zoek naar biest in de omgeving van capelle a/d ijssel,ik werk in de zorg

    en had het erover met mijn client waar ik werk,ze verteldde mij dat dat altijd zo lekker was ,en dat t zo jammer is dat je t haast nergens meer kan

    krijgen,deze oudere mevrouw wil ik eens verassen.

    wie ow wie kan mij helpen !!! ,je antwoord = welkom.

    groeten ,miranda

  • miranda

    Hallo Willy,

    graag zou ik biest van u kopen waar woond u?

    groeten ,Miranda

  • miranda

    luhrman Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo,

    > ik las op de biest site ,dat u het hele jaar door

    > biest verkoopt???

    > wat kost dit en heeft u binnekort biest?

    > en klopt t dat u in de omgeving van moordrecht

    > woont???

    > vr gr mariel luhrman_tanis