Biest

  • miranda

    Biest kan je bij een boer met melkkoeien kopen,ben er groot mee geworden en het is erg goed voor mensen met darm problemen.

    Je moet het wel wellen,op een half hoog vuur met een platte polepel roeren tot het aan je lepel blijft plakken,dan direct over gooien in een andere pan

    om af te koelen en blijven roeren.

    Als je vlokken krijgt is het al niet goed meer,dus echt alle aandacht geven en er bij blijven,het heet in moderne term colostrum,als je googled kan

    je zien wat er voor vitaminen in zitten.

    Je kan het warm en koud eten,met wat suiker of beschuit.heerlijk en gezond!!!

  • aad

    heb interesse om biest van u te kopen waar en wanneer kan ik het afhalen?

  • joyce

    Verdoold Schreef:

    ——————————————————-

    > Koebiest om te consumeren

    >

    > Wat is biest: Dat is de tweede en derde maal melk

    > na het afkalven van de koe. Wanneer de deze melk -

    > biest welt, dan heb je een heerlijk nagerecht

    > “biest”.

    >

    > Heeft u interesse in biest. Wij hebben regelmatig

    > biest. Het hele jaar door kalven er koeien.

    >

    > U kan ons bereiken op telefoonnr.: 0184-654804 of

    > mailen

    >

    >

    > Familie Verdoold

    Een hele goede dag ik wou graag weten als ik bies melk wil waar kan ik het ophalen want ik woon namelijk in Amsterdam.

  • Gert Jan van Esveld

    Wij verkopen biest en we zitten in Nijkerk(naast amersfoort). op de site www.biest.tk kunt u meer informatie vinden

    Biest site

  • Gert Jan van Esveld

    Wij verkopen Biest en we zitten in Nijkerk(vlakbij Amersfoort). kijk op www.biest.tk voor meer informatie

    Biest site

  • Gert Jan van Esveld

    Wij verkopen Biest en we zitten in Nijkerk(vlakbij Amersfoort). kijk op www.biest.tk voor veel meer informatie

    Biest site

  • Boer Hans

    Het hele jaar kalven er koeien op onze boerderij, dus steeds is er biest. telnr 0610121104

  • jaco

    zoek eens lariekoek op dit is een gelders recept staat op internet

    succes en eet ze

  • g. de vries

    Hallo,

    jullie verkopen biest en ik zoek het maar waar wonene jullie, voordat ik ga bestellen,

    groet geert

  • ria

    kun je gewelde biest invriezen ?

    hoelang kun je biest bewaren in de koelkast?