Biest

  • Inge

    Wie kan mij helpen aan biest te komen? Ik woon in Nieuwegein en zou graag een adres willen hebben die biest verkoopt.

  • Van Soest Farm

    Wij wonen in de buurt van Nieuwegein en hebben regelmatig biest in de aanbieding. Mailt u mij, dan komen we er wel uit.

    Met vriendelijke groet,

    Van Soest Farm

  • Spelt

    Beste familie,

    Heeft u momenteel biest voor de verkoop? Zo ja, wat is de literprijs en wanneer zou ik langs kunnen komen?

    Met vriendelijke groet,

    Spelt

    Van Soest Farm Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij wonen in de buurt van Nieuwegein en hebben

    > regelmatig biest in de aanbieding. Mailt u mij,

    > dan komen we er wel uit.

    > Met vriendelijke groet,

    > Van Soest Farm

  • yvonne

    Hallo wie kan mij vertellen waar ik in de buurt van Waddinxveen

    biest kan kopen. Vroeger hadden wij vaak biest omdat mijn

    vader melk reedt.

    Alvast bedankt Yvonne

  • Gert Jan van Esveld

    Geen idee. Ik krijg soms klanten van heel ver weg dus ik denk dat het schaars is. Wij verkopen het wel en we zitten in Nijkerk. Op www.biest.tk kun je meer informatie zien.

    Groeten van Gert Jan

  • Küh van Lun

    Hallo Inge,

    Ik woon in de prov. Groningen—boeren genoeg zou je zeggen—maar zelfs hier is er niet meer aan te komen.

    De biest die over is vriezen ze in voor het geval kalveren bijgevoerd moeten worden is mij verteld.

    Dus heb ik een alternatief gevonden:

    Kook zelf gele vla en als het afgekoeld is meng het dan met dezelfde hoeveelheid slagroom en kaneel.

    Het komt in de buurt van de smaak van biest.

    gr. Küh

  • chaouki

    hallo ik zag u reactie, heeft u nog biest te koop zou het graag willen kopen dan ik hoor u reactie graag gr

  • J. Noppe

    Onze zoon in M.S. patient, ten behoeve van hem zijn wij op zoek naar een boerderij in de omgeving van Leiden die biest verkoopt.

    .