biest

  • cees de vries

    Ik wil zo graag weer eens BIEST eten en wie kan me daar aan helpen ????!!

    Ik woon in zuid holland .

    Mocht er iemand zijn die biest heeft ??

  • Kalfje

    Nou ja! Je bent toch geen kalfje???

    Waarom wil je opeten wat mijn moeder (de koe) voor mij aangemaakt heeft?

    Trouwens die melk die na de biest uit mn moeders uiertje komt, is ook voor mij hoor!

    Onze moedertjes (de vrouwtjeskoetjes) krijgen biest en melk net zoals bij jullie mensen, alleen omdat ze bevallen zijn!

    De biest en de melk is precies goed van samenstelling voor ons: snelgroeiende kalfjes!

    Die melk komt niet zomaar spontaan in de uier hoor en ook niet zoals sommigen mensen denken dat er melk komt omdat onze moeders gras eten hahahaha

    De boer maakt onze moeder drachtig met een rietje (in dat rietje zit verdunde sperma van een stier) onze moeder zien dus heel die stier niet :(

    Als de koeien dan bevallen zijn, worden wij kalfjes direct weggehaald zodat jullie mensen onze melk kunnen opdrinken…:-(

    RAAR hoor!

    Ook zielig voor onze moedertjes en voor ons kalfjes:-) dat we direct van elkaar gescheiden worden en dat jullie mensen onze melk opdrinken…Jullie zijn toch geen baby's meer?

    En jullie zijn toch geen koeienbaby's :-)

  • Van Soest Farm

    Wij wonen in de provincie Utrecht aan de rand van de Zuid Holland en hebben regelmatig biest in de aanbieding, mailt u mij, dan komen we er wel uit.

    Met vriendelijke groet,

    Van Soest Farm

  • Jansje Meijer

    Hallo familie van Soest,

    Hebben jullie momenteel biest?

    Hartelijke groet,

    Jansje Meijer

  • kees

    zeurpiet

  • ab van uffelen

    Graag uw adres om in te schatten wat de reisafstand is,

    Bij niet te grote afstand zou ik wel biest willen kopen en voor welke prijs??

    gr ab v Uffelen

    Bodegraven.