heerlijke verse geitenmelk te koop

  • luyten Jacqueline

    hallo

    ik ben opzoek naar geitemelk , als ik het goed begrijp verkoop je de melk ,maar nu is mijn vraag vanwaar ben je,ik woon in het Antwerpse.is dat ver van jullie en wat is de prijs per liter

    kan je me iets laten weten

    alvast bedankt

    groetjes

    Jacqueline

  • Tim de Ruter

    Beste Geitenmelker,

    Houdt u nog steeds geiten in de buurt van Hellevoetsluis en verkoopt u nog steeds de (rauwe) melk? In dat geval wil ik graag weten waar uw boerderij is en wat de prijs van een liter geitenmelk is.

    Alvast bedankt voor uw reactie,

    Tim de Ruiter

  • andre

    Hallo ik ben geintereseerd in rauwe geitenmelk, het gaat om ongeveer 25 liter per keeren ik kom uit Amsterdam.

    Graag een reactie vast bedankt en groet André

  • André Maas

    Lieve mensen,

    Waar kan je tegenwoordig rauwe geietenmelk kopen in de buurt van Almere.

    Ik heb het echt nodig voor mijn gezondheid.

    Help mij a.u.b.

  • Jonathan Verslyppe

    Beste,

    intussen al succes gehad met je zoektocht? Ik ben namelijk ook op zoek naar verse geitenmelk in omgeving Roeselare maar heb nog niets gevonden.

    Alvast bedankt!

    mvg,

    Jonathan.

  • geitenboer

    Ger Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou graag 50 liter geitenmelk willen kopen. Zou

    > dat kunnen.

    kan je een mail sturen naar koeien.geitenboer@gmail.com

  • geitenboer

    Mail me maar naar koeien.geitenboer@gmail.com!

  • geitenboer

    Ik verkoop weer, maar alleen vanaf 25 liter per keer. Omgeving Amsterdam. Mail voor meer informatie. Dus niet hier allemaal berichten posten, schiet toch niet op of laat anders iig je gegevens achter….

  • geitenboer

    Ik verkoop weer, maar alleen vanaf 25 liter per keer. Omgeving Amsterdam. Mail voor meer informatie. Dus niet hier allemaal berichten posten, schiet toch niet op of laat anders iig je gegevens achter….

  • geitenboer

    en het mailadres was natuurlijk koeien.geitenboer@gmail.com!